چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید کم نمک رژیم غذایی را نگه دارید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی مناسب برای درمان نفروپاتی فشار خون بسیار مهم است، اما تنها تعداد کمی از مردم می دانند به همین دلیل بیماران باید رژیم غذایی کم نمک نگه دارید. در حال حاضر ما نگاه دارند با هم.

چرا بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید رژیم غذایی کم نمک را نگه دارید؟

گفته شده است که مصرف سدیم متناسب با بروز فشار خون بالا است و می تواند ادم جدی شود. همانطور که همه ما می دانیم نمک حاوی غنی از سدیم و می تواند عروق قرارداد و افزایش فشار خون، بنابراین بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید مصرف سراشیبی یا نمای بام بیش از 6g/day محدود،. لازم به ذکر است که سدیم را می توان در گوشت، ماهی، تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و حتی آب یافت می شود، بنابراین شما می توانید به اندازه کافی سدیم از مواد غذایی برای دیدار با تقاضا از بدن خود را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به فشار خون بسیار بالا یا ادم آشکار است، باید آنها را به رژیم غذایی سراشیبی یا نمای بام، رایگان.

کارشناسان اشاره می کنند یک رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهم در درمان این بیماری، به جز رژیم غذایی کم نمک، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون نیز باید کم پروتئین، کم چرب و رژیم غذایی با فیبر بالا نگه دارید. بنابراین شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای خودتان، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد و تلاش ما برای کمک به شما رایگان از این بیماری است.

اما اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را، یک برنامه رژیم غذایی خوب است کافی نیست، شما همچنین نیاز به یک درمان خوب است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy روش درمان خوب شما به دنبال، آن را ثابت شده است که درمان های موثر در درمان بیماری های کلیه، از جمله نفروپاتی فشار خون است. با کمک از این درمان، فشار خون بالا می تواند کاهش داده و بافت های آسیب دیده ناشی از آن را می توان تعمیر. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید کم نمک رژیم غذایی را نگه دارید





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون، رژیم غذایی کم نمک، چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید کم نمک رژیم غذایی را نگه دارید ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: